Metin2 NL

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

• New

Beste spelers,

Op 23 juni 00:00u t/m 23:59u vind je de volgende items in de Item Shop:

Zomer mes+ > 30d >> DC 99 >> Krijger, Ninja, Sura
    Zomer dolk+ > 30d >> DC 99 >> Ninja
    Zomer boog+ > 30d >> DC 99 >> Ninja
    Zomer halberd+ > 30d >> DC 99 >> Krijger
    Zomer bel+ > 30d >> DC 99 >> Sjamaan
    Zomer waaier+ > 30d >> DC 99 >> Sjamaan
    Zomer klauwen+ > 30d >> DC 99 >> Lycanen

Kostuums transfer kist 2 >> DC 30

Veel plezier
    Jullie Metin 2.nl-Team
  • New

Schattenjagers opgelet!

Jouw zoektocht is voorbij. Ontdek de mysterieuze Babylonische Schat in de shop vanaf 21 juni 2019, 14:00 en onthul de onvoorstelbare rijkdommen die erin verborgen zitten:
    - Redux Steen
    - Redux Boekdeel
    - Wapen Skin Voucher+
    - Kracht Additief
    - Vlam van de Draak
    - Nirvana Draak

en meer!

Maar het ontrafelen van die geheimen zal niet eenvoudig blijken. De ultieme beloning – een Verzegelde Onbreekbare Kist met sleutel en zijn kostbare inhoud – zullen zich enkel onthullen zodra je de Babylonische Schat stap-voor-stap verbeterd hebt naar het hoogste level. Het verbeteringsproces is niet geheel zonder risico omdat er een kans bestaat dat de schat breekt, maar je komt niet met lege handen te staan als dat gebeurt! Zelfs wanneer de verbetering mislukt ben je nog steeds verzekerd van de beloning van het huidige level. Als het geluk je toelacht ontvang je misschien zelfs nog een Verzegelde Onbreekbare Kist!

Belangrijke mededeling: Open je Babylonische Schatten en…

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Metin2 Create No Appropriate Device

14

Asala

**De Kist der Koningen**

0

Client

3

SansarS

Hoe vindt jij het spel nog?

23

SeanBeanIsMijnVader

aura weigert op autohunt

4

SeanBeanIsMijnVader

Recent Activities

• Asala -

Replied to the thread Metin2 Create No Appropriate Device.

Quote from SansarS: “Ik heb er naar gekeken maar snap het eerlijk gezegd niet. Weet niet hoe ik dat kan controleren.. ” Druk op je "Windows" toets en zoek op "Apparaatbeheer", open deze. Vervolgens zie je onder "Beeldschermadapters" je…
  • Asala -

Quote from SansarS: “Ik heb er naar gekeken maar snap het eerlijk gezegd niet. Weet niet hoe ik dat kan controleren.. ” Druk op je "Windows" toets en zoek op "Apparaatbeheer", open deze. Vervolgens zie je onder "Beeldschermadapters" je…
  • SansarS -

En waar kan ik die speccy vinden? Heb niet echt veel verstand van PC’s sorry :p
  • Darcoon -

Posted the thread **De Kist der Koningen**.

Thread
    announcement_metin2_it_ed7f91c4260f1c2ab1fbd0188893fa49.jpg
    Beste Spelers, Op 26. Juni 00:00u t/m 23:59u vind je het volgende item in de Item Shop: icon_metin2_it_8f3ebad7d807676f0d38a0e7d84104b5.png De Kist der Koningen >> DC 35 Veel plezier
  • LuminosNL -

Met “speccy” kun je zien wat voor videokaart je hebt ^^
  • flodderke -

Liked SeanBeanIsMijnVader’s post in the thread Client.

Like (Post)
    Ja zo denk ik er ook over Dit heeft geen toevoeging aan thread, daarvoor warn. MVG Morain
  • SansarS -

[quote='Asala','Misschien kun je de stappen volgen die hier staan beschreven: wiki.metin2.co.uk/index.php/Tr…ATE_NO_APPROPRIATE_DEVICE. Moet je er dus wel even achter komen welke grafische kaart je computer heeft. Succes! '] [/quote]Ik heb er naar…
  • SansarS -

Replied to the thread Client.

Cheat blocker laad, daarna krijg ik die melding. Ik heb alles al geprobeerd qua iets opnieuw installeren/toevoegen/verwijderen of wat dan ook. Wilt maar niet werken :P
  • Reah -

Replied to the thread Client.

1. Voor wat open je zoveel threads? XD 2. Heb je geprobeerd het spel compleet te verwijderen, pc opnieuw starten en t dan opnieuw te installeren? 3. Soms wil het terugzetten van een back up van een bepaald moment waarop het spel het wel deed ook wel…
  • SeanBeanIsMijnVader -

Replied to the thread Hoe vindt jij het spel nog?.

ga weg a kat Dit heeft geen toevoeging aan thread, daarvoor warn. MVG Morain