Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Alaska2005 -

Posted the thread °°Betover Voorwerp+ / 30% Korting°°.

Thread
    Beste spelers,
    Op 16.Januari 00:00u t/m 23:59u vind je het volgende item in de Item Shop:
    icon_metin2_es_e01d7fcfe62c8e07e3b521d11d2a1002.pngBetover Voorwerp+ > (DC 129) >> DC 90
    Veel plezier Jullie Metin 2.nl-Team
  • Ex0 -

Replied to the thread Laatste post.

Quote from Hatiru: “Quote from Walvis: “Zou graag een mening willen van de twee belangrijkste forum admin/mod @Alaska2005 @Morain ” Ik zei al, het forum is gesloten.Pack it up boys ” Lijkt er meer op dat je account is gesloten :) Quote from Walvis: “Ik…
  • Ex0 -

Liked Walvis’s post in the thread Laatste post.

Like (Post)
    Ik stel voor dat het laatste post topic weer geopend word omdat ik @Enkidu de laatste post niet gun xx
  • Hatiru -

Quote from Walvis: “Zou graag een mening willen van de twee belangrijkste forum admin/mod @Alaska2005 @Morain ” Ik zei al, het forum is gesloten. Pack it up boys
  • Walvis -

Zou graag een mening willen van de twee belangrijkste forum admin/mod @Alaska2005 @Morain
  • Reah -

Replied to the thread welk nummer luister je nu?.

Liked Reah’s post in the thread Laatste post.

Like (Post)
    Quote from Hatiru: “Sluit forum aub ” Ga eens aan je studie, dan heb je hier ook geen last van :chinese: Quote from Walvis: “Ik stel voor dat het laatste post topic weer geopend word omdat ik @Enkidu de laatste post niet gun xx ” Overigens ben ik het hier btw…
  • Walvis -

Like (Post)
    Quote from Hatiru: “Sluit forum aub ” Ga eens aan je studie, dan heb je hier ook geen last van :chinese: Quote from Walvis: “Ik stel voor dat het laatste post topic weer geopend word omdat ik @Enkidu de laatste post niet gun xx ” Overigens ben ik het hier btw…
  • Walvis -

Liked Catlina’s post in the thread Laatste post.

Like (Post)
    Quote from Walvis: “Ik stel voor dat het laatste post topic weer geopend word omdat ik @Enkidu de laatste post niet gun xx ” Goed idee! Ik ben het helemaal met je eens.
  • Reah -

• Hatiru -

Sluit forum aub Ook hier geld de 4 woorden regel, let daar op. MVG Morain
  • Reah -

Liked Catlina’s post in the thread Laatste post.

Like (Post)
    Quote from Walvis: “Ik stel voor dat het laatste post topic weer geopend word omdat ik @Enkidu de laatste post niet gun xx ” Goed idee! Ik ben het helemaal met je eens.
  • Catlina -

• Walvis -

Liked Enkidu’s post in the thread Laatste post.

Like (Post)
    Quote from MasterKoes: “Quote from Enkidu: “Maar indd ik wil ook sh1tposten dus openen maar thx ” Daarvoor is geloof ik die thread niet bedoelt, de thread was bedoelt om "de laatste post" te pakken. ” Nou dat is aardig gelukt anders sinds dat ik…
  • Enkidu -

Quote from MasterKoes: “Quote from Enkidu: “Maar indd ik wil ook sh1tposten dus openen maar thx ” Daarvoor is geloof ik die thread niet bedoelt, de thread was bedoelt om "de laatste post" te pakken. ” Nou dat is aardig gelukt anders sinds dat ik…
  • Alaska2005 -

Posted the thread **Dieven Handschoen / 30% Korting**.

Thread
    Beste spelers,
    Op 15.Januari 00:00u t/m 23:59u vind je het volgende item in de Item Shop:
    icon_metin2_it_2ab2fa9b5f08e1b91ef756011f112439.pngDieven Handschoen 30d > (DC 89) >> DC 62 icon_metin2_it_2ab2fa9b5f08e1b91ef756011f112439.pngDieven Handschoen
  • Todji -

Liked PedroDeSnaaier’s post in the thread Laatste post.

Like (Post)
    Quote from MasterKoes: “deel van het forum uitgestorven ” Laatste post was het enige deel van het forum dat leefde?¿ De posts bestonden grotendeels uit banter tussen vrienden, en af en toe een sneertje naar een andere speler of spelersgroep. Als…
  • Walvis -

Like (Post)
    Het is maar waar men moeilijk over kan doen. Misschien moeten mensen dingen eens niet serieus nemen, en misschien wordt t ook wel hoog tijd om eens te snappen dat dit alles, zoals eerder vermeld werd, maar banter onderling is. Bovendien is t maar vreemd…