MrAxl

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hallo daar!

Ik wilde mijzelf graag even voorstellen.
      :P Ik ben een leuke spontane 19 jarige jongen uit Chunjo(geel wahahahaha!)

MrAxl heb ik een paar jaar geleden gemaakt en het is een groot succes geworden!
      vooral de skills G lezen en toen ook nog P 8o was erg akelig :crazy:
      gelukkig hebben mijn vrienden uit het verre Shinsoo me altijd erg gesteund in mijn avonturen :love:
      als jullie me beter willen leren kennen, kan je altijd een PM sturen, of ik reageer is een ander verhaal :saint: *Knipoognaarhetteam*

Hallo MrAxl, leuk dat jij je zelf even voorsteld, maar ook hier geld de regel dat er maar 5 Smilies zijn toe gestaan.
      Ik haal de teveel geplaatste smilies weg, en geef een pre warn let hier voortaan op.

MVG Morain

The post was edited 2 times, last by Morain ().

• Hoorde een legende uit Chunjo. Hoorde dat hij veel heeft meegemaakt.

Welkom MrAxl. In deze zware tijden gaan wij je veel steunen met vallen en opstaan. Hoop dat je lang je avonturen kan voortrekken. Hopen dat we nog kunnen praten ingame, maar ook daar zijn oplossingen voor!

Zie je ingame. :* :love: xoxoxo :love: :*
      Groeten de echte Yunnetje hea
      <3_<3 Altijd leuk zo'n warme welkom <3_<3

</3 Alleen voel ik er niets van... </3
    • Beste Baksel,

ben whahahaha heel blij wahahahahah dat je in deze whahahaha community bent!!
      Weet nog toen ik je aantrof op Caffeine, wat een troep acc bief baf boef daar lag je lollll! Gelukkig mag jij altijd je ware zelf zijn in deze community whahahaha durft alleen vanaf level 1 wahahahaha, daar ben ik enorm trots op!

Koop HMM dubbel HM.

Hier ff een cute pic van 2 golden retrievers, vond ik wel ff op zijn plaats tbh yep.

Trouwens Alicanto bakt er niks van weet helemaal niks van dit spelletje xd was een ez kill tbh.

Oke doei.
      PhD in Metin 2 psychologie noem me Jordan Peterson