Nieuwe Gm's?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Zover ik heb kunnen zien is er gewoon en Replay mogelijkheid het enige wat er veranderd is,
      is dat voor de reactie definitief geplaatst wordt het moet worden goedgekeurd door iemand
      van het forum team.

Als je geen Replay ziet onderaan, en je wil toch een reactie plaatsen kun je natuurlijk altijd
      een berichtje sturen naar het forum team ;)
    • Dat zit meer in de forumrechten. Jij hebt bijv de mogelijkheid om posts te wijzigen en threads aanmaken waar wij niet bij kunnen. Zo kan jij een post maken bij de team introducties en wij niet :sleeping:
      Ik heb geen extravagante middelen nodig om mezelf uit de sh*t halen.
      Ze hebben daar namelijk iets op bedacht: geduld.
    • Novella wrote:

Zover ik heb kunnen zien is er gewoon en Replay mogelijkheid het enige wat er veranderd is,
      is dat voor de reactie definitief geplaatst wordt het moet worden goedgekeurd door iemand
      van het forum team.

Als je geen Replay ziet onderaan, en je wil toch een reactie plaatsen kun je natuurlijk altijd
      een berichtje sturen naar het forum team ;)
      De reply knop is er niet voor de gebruikers zonder forumrechten zoals het team heeft, vandaar dat jij hem wel gewoon ziet en wij niet. Bovendien wel een beetje omslachtig als we eerst helemaal het forumteam moeten gaan berichten of we ergens een berichtje mogen plaatsen, niet?

Reah.
      REAH V/D BRAKKA
      liefde voor al m’n baes van confirmed xx
      S/O naar le snaaier, a.k.a. Pedro <3

HUTS.
    • Enkidu wrote:

Dat zit meer in de forumrechten. Jij hebt bijv de mogelijkheid om posts te wijzigen en threads aanmaken waar wij niet bij kunnen. Zo kan jij een post maken bij de team introducties en wij niet
      Dat het in de forumrechten zit begrijp ik heel goed, ik weet alleen niet wie wel of wie niet die rechten heeft en geef ik alleen maar door wat je zou kunnen doen als de forumrechten ontbreken.

Ik kan ook daar verder niks aan veranderen dus helaas zul je inderdaad, als je een reactie wil geven, een berichtje moeten sturen naar het forum team.

Blanca wrote:

Ik denk dat het zo is gedaan omdat een tijd geleden iedereen voor alles werd uitgemaakt in spam gedeelte.
      Als dit inderdaad het geval zou zijn, moet ook ik helaas toegeven dat ook ik het geen verkeerde aanpak vind, en Enkidu, dan weten we ook wie dat op hun geweten zouden hebben.
    • Het forumteam heeft de mogelijkheid om ieder gebruiker 'te controleren'. Zo kunnen ze iemand die posts maakt op 'pending' (te controleren) zetten en zijn de mensen die nooit wat verkeerds doen geen dupe hiervan.

Maar dat ligt allemaal bij de hand bij het forumteam.
    • Hallo allemaal,

Om maar even te reageren op wat hier gezegd word.
      Nee het is niet goed dat spelers niet kunnen reageren op de voorstellings threads van de nieuwe GMs, dat zou dus wel moeten.
      En nee dat hoeven wij als forum team niet goed te keuren, dat is nog nooit geweest.
      Dit moet ook niets te maken hebben met wat er in andere delen van het forum is geweest.
      Heb dit nu ook meteen aan Darcoon gemeld, hopelijk dat het snel word opgelost.

MVG Morain

Forum Regels - PM - VIP FAQ

Herinner je gister, Droom van morgen, Maar leef en geniet vandaag :love:
    • @Morain er zijn/waren meerdere problemen met het forum toen Alaska per ongeluk (of expres... wie weet :whistling: ) een verkeerd iets heeft aangevinkt. Hoogstwaarschijnlijk heeft ze het forum naar 'read only' ingesteld en moeten alle secties handmatig terug worden gezet.