Uitverkoop

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Enkidu wrote:

Biedingen uitsluitend via forum PM of ingame Enkidu (blauw - alle talen), Airaa (geel - alle talen) of Toys2Play (rood).
    Ik snap het woordje uitsluitend niet. Mag ik ook hieronder bieden? xdxd.

2 won, 30mil en 600 XXL Blauwe brouwsels voor woudloper +9.

Groeten,
    Winnie.
    JEZUS V/D BRAKKA

Quote van het jaar 2018:
    ''Kreeg leuke poen ervoor, dus dikke worth!''

Shinsoo noemt mij ook wel ''Ali jezus canto''.

Kan maar 1 gilde de beste zijn:
  • WinnieThePooh wrote:

Enkidu wrote:

Biedingen uitsluitend via forum PM of ingame Enkidu (blauw - alle talen), Airaa (geel - alle talen) of Toys2Play (rood).
    Ik snap het woordje uitsluitend niet.
    Zal ik het uitleggen of moet Tijgertje het doen?

Nee grapje, geen probleem man. Deze forum staat wel beter bekend om het niet volgen van de instructies. Ik heb het er expres zo neergezet zodat er juist mensen reageren haha..

Moet je toch teleurstellen dat ik het bod niet accepteer :/ Nog ff hoger!

Walvis wrote:

ik bied 150m voor je nachtschade +9 met wind xx

Met hele vriendelijle groet Wallie aka rotvis
    Haha voor jou was 100 genoeg geweest man, kom vanavond maar halen.
    Ik heb geen extravagante middelen nodig om mezelf uit de sh*t halen.
    Ze hebben daar namelijk iets op bedacht: geduld.
  • #Bump :bump:

Wist niet dat spoilers niet gebruikt mochten worden... Sorry lol dan maar zo gedaan hea

Hoe dan ook, ik bewerk constant m'n post bij. Je weet hoe het werkt. Ciao
  • Catlina wrote:

Waarom offtopic ofzo? Je weet dat we willen dat je graag ontopic blijft. Daarom krijg je nu ook een warn voor offtopic zijn.

Groetjes,

Zephyros

Dan doe ik het nu netter.
    Deze post voegt niets toe aan het topic onderwerp. Dit betekent dat je offtopic bent, hiervoor geef ik je dan ook een warn.

Groetjes,
    Zephyros
    No signature.

The post was edited 3 times, last by Catlina ().

• Tabel onder "Upgrades" zal 31 dec 14:00 uur in shop verkocht worden voor 1 yang per stuk van wat er van over gebleven is (in rood map1). Tot die tijd zijn de aangegeven prijzen van toepassing. Ho-ho-ho!

The post was edited 1 time, last by Enkidu: locatie ().

• Enkidu wrote:

Tabel onder "Upgrades" zal 31 dec 14:00 uur in shop verkocht worden voor 1 yang per stuk van wat er van over gebleven is (in rood map1). Tot die tijd zijn de aangegeven prijzen van toepassing. Ho-ho-ho!
    Even een herinnering plaatsen ^^
  • :bump:
    De dag na Tombola (einddatum is niet bekend) worden de depots geleegd en alles wat ik niet kan gebruiken word opnieuw verloot in een 1-yang shop. Stay tuned
  • Zondag aanstaande 14:30 uur 1-yang shop in rood map1 met onder andere diverse upitems, talismannen, low-level items +9 en nog een verrassing, stay tuned

:bump:
  • Uitverkocht.
    Zijn nog enkele items die soms in shopjes te vinden zijn (en niet 1 yang)

Er was eens een item geboren in een run die als eerste werd behaald: de Zodiac Mes. Verbazingwekkend genoeg ging deze heel gemakkelijk +9, en ook het changen heeft niet lang geduurd. Toen ik het echt ging gebruiken, besefte ik dat als je veel dmg maakt, je ook in staat moet zijn om veel dmg op te vangen. Ik kon niet altijd op betoverd mes vertrouwen, of LP absorb, of een beetje van deze deffs etc. Nee zo werkt dat niet. Je moet juist veel van alles hebben om dit type zwaard een naam te geven, iets wat 90% van alle actieve spelers niet hebben. Wat ik er mee wil zeggen is, niemand is dit zwaard waardig op 1 persoon na. Het was me een waargenoegen dat ik degene was waarin hij mij de kans (zeg maar gerust kansen) gaf mezelf door te ontwikkelen tot het maximum, zelfs wanneer ik een enorme musclehead was, een lastpak. Dit zwaard heeft een emotionele waarde voor mij, doet me telkens denken aan die tijden. En wie nog steeds geïnteresseerd is in dit zwaard, zal een emotionele prijs moeten betalen. Ik ben niet op zoek naar wons, alch of 1-yang items. Bedankt.

PS: waar ik ook nieuwsgierig naar ben is het verschil tussen mijn zwaard en een hoog gem (50%+) gif zwaard, of een uitzonderlijk hoog gem (58%+) leeuwen zwaard in dmg. Ben of ken je iemand met 1 van deze 2? PM dan aub Enkidu of Toys2Play.

@Morain, je mag 'm sluiten :slotje: