M2 Vraag-en-tijd-videodiscussie

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Volgens mij niet snap ook niet waarom ze er nog steeds niks mee hebben gedaan. Zo moeilijk kan het niet zijn toch? Met UK mergen lijkt mij geen slecht plan we spreken allemaal wel wat engels zodat we gewoon samen kunnen spelen met de Engelsen.
    • Hoi hoi,

Een fusie lijkt mij inderdaad nog steeds een goed plan, ongeacht met welke server.
      Over dit onderwerp zou ik graag wat meer informatie zien, en zeer waarschijnlijk velen met mij.
      Tevens zou een fusie in mijn opinie, de ''economie'' in het spel een flinke boost geven,
      wat het spel (voor mij) ook stuk gemakkelijker maakt.

Groetjes,
      Pexx
      Accepteer wat je niet kunt veranderen en verander wat je niet kunt accepteren.
    • jouke wrote:

Ik denk dat ze van de Nederlandse server afwillen, dus laten ze hem leeg bloeien.....
      Het is al dik een jaar verder en niemand die ooit nog een concreet antwoord heeft gehad mbt een merge, dus dit lijkt mij wel een veilige aanname ;) erg veel levert het ze immers toch niet op met de kleine hoeveelheid spelers die er over zijn, haha!

Reah.
      HUTS.
    • Hallo,

We zijn inmiddels al meer dan een maand verder,
      na de eerste reactie.
      Gezien alle vragen hier over een merge gaan, vroeg ik me intussen af of hier nog een antwoord op komt,
      dat lijkt me wel zo fijn, anders hadden we tenslotte geen vragen hoeven stellen.
      En was dit topic overbodig geweest.

Groetjes
      Accepteer wat je niet kunt veranderen en verander wat je niet kunt accepteren.
    • Besef eventjes dat er al 2 jaar geleden een poll is gemaakt met de vraag of we zouden moeten mergen met een andere server, een poll waar het overgrote deel overigens op ja heeft gestemd. Denk serieus dat die merge nooit gaat komen, ook vooral omdat niemand van het team erna concreet antwoord heeft kunnen geven op de vraag of die er uberhaupt nog gaat komen.

(@ team;; Ja ik snap dat jullie geen antwoord kunnen geven als jullie het zelf ook niet weten, maar dit heeft wel een beetje te lang geduurd haha).

Maar we bemoeien niet ;)
      HUTS.
    • Reah wrote:

Besef eventjes dat er al 2 jaar geleden een poll is gemaakt met de vraag of we zouden moeten mergen met een andere server, een poll waar het overgrote deel overigens op ja heeft gestemd. Denk serieus dat die merge nooit gaat komen, ook vooral omdat niemand van het team erna concreet antwoord heeft kunnen geven op de vraag of die er uberhaupt nog gaat komen.

(@ team;; Ja ik snap dat jullie geen antwoord kunnen geven als jullie het zelf ook niet weten, maar dit heeft wel een beetje te lang geduurd haha).

Maar we bemoeien niet ;)
      @team, Het wordt ook een keer tijd dat jullie gewoon je hand in het vuur steken ongeacht het je functie kost? Ik bedoel als de server toch uiteindelijk dood gaat, wat maakt de functie nog uit?

Snap dat het moeilijk is voor jullie, want jullie worden waarschijnlijk ook niet serieus genomen helaas.... Alleen vind ik wel dat jullie door moeten drammen tot we een concreet antwoord hebben.

jouke wrote:

Leukste zou zijn als team gewoon nu keer zegt:
      1. Ja een merge
      2. Nee geen merge

Dus wees keer duidelijk!
      Probleem hiervan en dat weten zij ook is, dat als ze zeggen ''nee geen merge'' dat er een hele boel per direct gaan stoppen inclusief ik.
    • Chaasin wrote:

Probleem hiervan en dat weten zij ook is, dat als ze zeggen ''nee geen merge'' dat er een hele boel per direct gaan stoppen inclusief ik.
      Er zijn al meer dan genoeg mensen gestopt omdat het te lang stil bleef, liever dat het gewoon in een keer eerlijk gezegd wordt ipv mensen blij te maken met een dooie mus. Zo weten spelers tenminste direct waar ze aan toe zijn ipv alleen maar meer tijd te verspillen aan iets wat kennelijk geen toekomst meer heeft.
      HUTS.
    • Reah wrote:

Chaasin wrote:

Er zijn al meer dan genoeg mensen gestopt omdat het te lang stil bleef, liever dat het gewoon in een keer eerlijk gezegd wordt ipv mensen blij te maken met een dooie mus. Zo weten spelers tenminste direct waar ze aan toe zijn ipv alleen maar meer tijd te verspillen aan iets wat kennelijk geen toekomst meer heeft.
      Ja dat probeerde ik dus aan te kaarten. Heb ook liever dat ze eerlijk zijn over de situatie, dan weet ik ook waar ik aan toe ben... Alleen dat gaan ze waarschijnlijk dus nooit doen, als er geen merge komt. Zodat spelers nog steeds blijven spenden hier.
    • Ik vond die video superspannend vooral toen het ging over nieuwe dingen en vooruitzichten enzo enige minpuntje is dan wel weer dat er alleen vragen van Turkije komen wel saai want zoals we zien zijn er veel vragen uit NL over merge maar enige wat ik merk is dat het merg uit mijn botten verdwijnt omdat het voor geen drol opschiet. Hoop al opgegeven en doorgaan met het echte leven, fijne vakantie en ciao!

*Haalt adem*
      <3_<3 Altijd leuk zo'n warme welkom <3_<3

</3 Alleen voel ik er niets van... </3
    • Beste Spelers,

Eigenlijk werd er hier gevraagd om: Discussiethema voor de Metin2 Q&A-video , te houden.
      Al begrijp ik heel goed dat de vraag naar een merge hier meer van belang is.

Zoals de meeste wel weten ben ik ook gewoon een speler, die daarbij dan nog op het forum let.
      Als speler en ja ook als team lid zie ik dat spelers het voor gezien houden, wat ik erg vind en zeker ook niet goed is voor metin nl.
      Nu is het indd zoals menig speler al zegt, wij horen er ook niets van, zelfs niet als we vragen. Zoals jullie horen wij ook, "als er iets bekend is laten wij dit meteen weten" ?( .
      En dan is het nu dat er overal vakantie tussen komt.
      Dus tot mijn spijt kan ik weer niets anders zeggen, nee ook wij als Team weten er verder niets over hoe het met een merge staat.
      Hoe vervelend het ook is, het blijft wederom afwachten.
      Hopelijk na de vakantie meer nieuws.

MVG Morain

Forum Regels - PM - VIP FAQ

Herinner je gister, Droom van morgen, Maar leef en geniet vandaag :love: