Ik ben het er niet mee eens.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Vind jammer dat je vaak de reactie ziet van de offline/gestopte spelers. Zeurende over merge en blabla bla.... Snap ze wel.
      This zoals het is.

Speel het spel als je het leuk vind. Er gaat altijd wat mis!! Niemand doet alles in 1 keer.

Heb gewoon leuke mensen om je heen dat scheelt al de helft van het spel

Gr Veryon
      Mes Sura : lv106 Veryon
    • Mr.Veryon wrote:

Vind jammer dat je vaak de reactie ziet van de offline/gestopte spelers. Zeurende over merge en blabla bla.... Snap ze wel.
      This zoals het is.

Speel het spel als je het leuk vind. Er gaat altijd wat mis!! Niemand doet alles in 1 keer.

Gr Veryon
      Ben trouwens gewoon een actieve speler, misschien zelfs actiever dan jij bent^^.

Is toch jammer dat je op NL per se 100+ euro moet uitgeven om een klein stukje vooruit te komen?
      Je kan amper nog items op pleintje verkopen, omdat al onze yang uit het spel wordt gehaald. Heel veel zijn gestopt met yang op hun account, waardoor die yang ook lost is. En mensen vragen veeeeel te veel voor hun items, terwijl er maar zo weinig yang in het spel is. Onze markt is helemaal kapot (wat je nog een markt kan noemen).

Denk juist dat de offline/gestopte spelers weer zouden spelen, als er een merge komt. Als je het goed ziet, heeft het een grote impact gehad op onze server, omdat geel is gestopt. Geen yang meer dat in het spel bijna komt, upp items enzo. Dus dat zij daarover zeuren/vragen snap ik helemaal. Zij hebben best veel voor onze server gedaan.

Heb hele leuke mensen om mij heen :)

Gr,

The post was edited 1 time, last by Chaasin ().

• Enkidu wrote:

Vind het terecht, zoals filmpje zegt is blauw gewoon leeg.

En vind het jammer dat gestopte mensen niet mogen meepraten op forum :(
      Hey, jij daar! Ja, jij! Marrie <3 van jou oechiewoechie (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

Chaasin wrote:

Denk juist dat de offline/gestopte spelers weer zouden spelen, als er een merge komt. Als je het goed ziet, heeft het een grote impact gehad op onze server, omdat geel is gestopt. Geen yang meer dat in het spel bijna komt, upp items enzo. Dus dat zij daarover zeuren/vragen snap ik helemaal. Zij hebben best veel voor onze server gedaan.
      Zal gauw de markt wel even overspoelen met items; noem me Marnopoly.

Wel jammer dat we zo laag staan, spijtig genoeg wordt de variabele: solidariteit, niet meegerekend.....

Merge soon^tm
      Meetin twee ememorpeegee

Een wijze man zei ooit:

'Ik zie hoe de vork in de steel steekt'.
    • Chaasin wrote:

Tenminste nog iemand die het opmerkt ;)

Mr.Veryon wrote:

Vind jammer dat je vaak de reactie ziet van de offline/gestopte spelers. Zeurende over merge en blabla bla.... Snap ze wel.
      This zoals het is.

Gr Veryon
      Hoe is het relevant dat mensen die nauwelijks online/gestopt zijn reageren op dit soort threads? Hoe wil je een thread actief houden en daadwerkelijk een gesprek over iets voeren hier als niemand meer reageert? :P

Bovendien heeft niemand geklaagd (in dit topic althans) over dingen die mis zijn gegaan, of überhaupt over een merge, alleen over het feit dat we kennelijk zo laag op een ranglijst staan qua drukte van de servers (wat overigens ook heel erg begrijpelijk is gezien de hoeveelheid mensen die gestopt zijn).

En ja, het is idd leuk als je leuke mensen om je heen hebt om het spel mee te spelen, maar als de economie zodanig verziekt is dat je haast nergens meer aan kunt komen en bepaalde dingen van het spel (bijv runs) niet meer kunt doen omdat er niemand anders is, is de lol van het spel er wel snel vanaf. En wie weet houden de "offline/gestopte" spelers wel in de gaten of er nieuws is over een eventuele merge, weet jij veel ;) :P

Reah.
      HUTS.
    • Reah wrote:

Chaasin wrote:

Tenminste nog iemand die het opmerkt ;)

Mr.Veryon wrote:

This zoals het is.

Gr Veryon
      Hoe is het relevant dat mensen die nauwelijks online/gestopt zijn reageren op dit soort threads? Hoe wil je een thread actief houden en daadwerkelijk een gesprek over iets voeren hier als niemand meer reageert? :P
      Bovendien heeft niemand geklaagd (in dit topic althans) over dingen die mis zijn gegaan, of überhaupt over een merge, alleen over het feit dat we kennelijk zo laag op een ranglijst staan qua drukte van de servers (wat overigens ook heel erg begrijpelijk is gezien de hoeveelheid mensen die gestopt zijn).

En ja, het is idd leuk als je leuke mensen om je heen hebt om het spel mee te spelen, maar als de economie zodanig verziekt is dat je haast nergens meer aan kunt komen en bepaalde dingen van het spel (bijv runs) niet meer kunt doen omdat er niemand anders is, is de lol van het spel er wel snel vanaf. En wie weet houden de "offline/gestopte" spelers wel in de gaten of er nieuws is over een eventuele merge, weet jij veel ;) :P

Reah.
    • langoortje wrote:

geen yang in game ? geen upitems ? omdat geel gestopt is ?
      alsof het spel van één rijk afhankelijk is?

want zo komt het over!

elk rijk doen hun runnetjes wel !!!komen geen upitems te kort xd
      Het gaat niet om 1 rijk, maar om 1 speler en dat is Reah. Zij zorgde er wel voor dat de markt staande bleef. Nu is het wel gedaan met afkaffen hea. Oja vergeet mijn 1 yang shops niet, ook jij snoepte ervan zzz
      <3_<3 Altijd leuk zo'n warme welkom <3_<3

</3 Alleen voel ik er niets van... </3
    • langoortje wrote:

want zo komt het over!

Inderdaad, haast geen upp items. Heb het niet over orktanden etc. Meer de upps die je uit meley krijgt, want er zijn nog genoeg mensen die lvl 100 helmen, vuurschoentjes en vh schoentjes moeten maken. Je merkt heel erg dat er weinig yang in het spel is nu. Nu gaat er meer yang uit het spel, dan dat wij binnenhalen. Zodiac run, transmutatie, kostuums changen enzo. Tijdje terug kon ik nog items voor een stuk hoger bedrag verkopen en gingen best snel weg. Nu heb ik ze veel lager staan en het wordt nog steeds moeilijk verkocht (Heel veel spelers vragen nog steeds hetzelfde voor hun items, wat ik echt niet begrijp? ).

Ik heb ook niet gezegd dat het afhankelijk is van 1 rijk, maar het is me zwaar opgevallen dat er veel minder op de markt staat aan items/upp items, sinds geel is gestopt.

Gr,
    • langoortje wrote:

want zo komt het over!

Misschien de volgende keer beter lezen en wat minder snel je conclusies trekken? Vergeet trouwens niet rustig te ademen xdxd

Enkidu wrote:

Het gaat niet om 1 rijk, maar om 1 speler en dat is Reah. Zij zorgde er wel voor dat de markt staande bleef. Nu is het wel gedaan met afkaffen hea. Oja vergeet mijn 1 yang shops niet, ook jij snoepte ervan zzz
      Ik snoep van jou nog als je zo doorgaat, Enkidududududu! Je vergeet trouwens andere spelers te noemen Yoentje, ik hield de markt niet in mijn eentje staande hea!!

Chaasin wrote:

Inderdaad, haast geen upp items. Heb het niet over orktanden etc. Meer de upps die je uit meley krijgt, want er zijn nog genoeg mensen die lvl 100 helmen, vuurschoentjes en vh schoentjes moeten maken. Je merkt heel erg dat er weinig yang in het spel is nu. Nu gaat er meer yang uit het spel, dan dat wij binnenhalen. Zodiac run, transmutatie, kostuums changen enzo. Tijdje terug kon ik nog items voor een stuk hoger bedrag verkopen en gingen best snel weg. Nu heb ik ze veel lager staan en het wordt nog steeds moeilijk verkocht (Heel veel spelers vragen nog steeds hetzelfde voor hun items, wat ik echt niet begrijp? ).
      Ik heb ook niet gezegd dat het afhankelijk is van 1 rijk, maar het is me zwaar opgevallen dat er veel minder op de markt staat aan items/upp items, sinds geel is gestopt.

Gr,
      Wil wel nogmaals zeggen dat het op z’n minst iemand is opgevallen, maar dadelijk leest men het weer alsof alleen geel alles voor elkaar krijgt/kreeg. Alsof andere rijken weinig/geen competente spelers hebben om dingen gedaan te krijgen, want dat is ook precies wat men zou bedoelen met bepaalde posts. Want lezen is best moeilijk tegenwoordig, snap je? Haha. Oké

Als ik dan zeg dat er echt zó veel actieve spelers over zijn, waardoor er zoveel upitems en yang in omloop is dat er absoluut nergens vraag naar is, ben je dan wel tevreden @langoortje ? Of komt ook dat anders over?

excuse wrote:

Miss u reah <3
      Mis jou ook man! <3

Reah.
      HUTS.