inloggen na update op andere accounts

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• inloggen na update op andere accounts

Daar zijn we dan weer,na de meest waardeloze update ooit bedacht.
      Het gaat natuurlijk over het inloggen,van andere accounts(iets wat altijd kon)
      Gisteravond,had ook ik het idee om er nu mee te stoppen,omdat iemand anders mijn account had toegevoegd in haar lijst,
      en er niet meer uit kon halen.
      Waardeloos,iets wat je kan toevoegen,moet je ook kunnen verwijderen.
      Nu lijkt het er op dat je
      je account niet weer terugkrijgt,wie het eerst inlogt of toevoegd heeft het account....lekker dan,hadden ze van tevoren wel kunnen zeggen...
      Na enkele borrels en paar uur puzzelen,is het dus wel mogelijk om in te kunnen loggen,op zijn of haar account.
      Wel is dit natuurlijk niet zonder tegenslagen,ik heb een X aantal accounts waar een ander op kan,
      met dit foefje kan hij/zij op al je accounts die je toegevoegd hebt.
      Dus niet 5 waarvan je denkt,nou dat mag wel,NEE echt overal kan die persoon dan op.
      Voor de mensen met moelijke woorden en vragen,zal ik het uitleggen in jip en Janneke taal.

Wat er gebeurt is,je logt in via je client,kom je in ander scherm,waar je je email moet invoeren en je je account kan toevoegen.
      Wat de meesten gedaan hebben,net als ik heb men mail ingevoerd en van men hoofdaccount het wachtwoord hebt ingevoerd.
      Vanaf die plek kan je je account toevoegen,klik op spelen en je kan beginnen.
      Aan 1 kant best handig,je kan alles toevoegen en je bent geen boek met ww's meer nodig,
      nadeel is de persoon die denkt ik voeg gelijk die van een ander toe,die kan zelf niet meer op de mail toevoegen.
      Account dus kwijt lijkt het,want de ander heeft het toegevoegd,dat is het probleem dat je de accounts niet meer kunt verwijderen uit de lijst.
      Nu de vraag hoe kom je er weer op.
      Dat blauwe scherm waar je gewoon inlogt met je email,en je op je hoofd account gaat spelen,
      daar log je je email uit,en voer je de email van de andere persoon in+het wachtwoord en dan kan je op zijn/haar toegevoegde accounts komen.
      Het nadeel hiervan is,dat diegene dan wel op AL je accounts kan komen,en niet meer 5 of 10 accounts,waarvan je denkt dat het wel kan.
      Enige opslossing daarvoor is,samen een nieuwe mail bedenken en daar eventueel andere accounts op plaatsen,waarvan je samen dingen dan kan opzetten.
      Alleen het probleem is,dat meerdere mensen nu dus,acc's hebben toegevoegd in hun lijst en die er niet meer uit krijgen...
      Misschien dat dit nog komt,met een nieuwe update,overal zitten ziektes in natuurlijk.
      .
      Hoop dat mensen er nu uitkomen,en eventueel kan je vragen.

Mvg farro1
      AURA P-DRIE WEGEN P-ZWAARD ZWAAI P-PLETTEN P-VECHTROES P-LEVENSKRACHT P

The post was edited 1 time, last by farro1 ().

• Nog een kleine toevoeging,
      als je je account online hebt,dan online laten en dan je mail uitloggen en de ander zijn inloggen,zo kan je op meerdere accounts spelen.
      Het is even een gedoe,maar een prima oplossing tot nu toe.
    • Bedankt voor je uitleg Bij ons was dit ook al zo bedacht door spelers die hetzelfde hadden.

Valt er ook wat te doen als je op een dag besluit dat je je account niet meer wil delen met een bepaald persoon?

Noak wrote:

P.s. : Hou je "vijanden" in de gaten maar pas nog meer op voor je "vrienden".
    • Wellicht te laat voor velen maar je kunt overigens gewoon metin2client.exe opstarten in je metin2 folder, dan omzeil je de gameforge client.
      Daar kun je als vanouds inloggen met nog niet-gelinkte(!) accounts (dus ook meerdere mensen).

Accounts die al gelinkt zijn kun je daar helaas niet meer inloggen, dat zal via de GF client moeten.
    • farro1 wrote:

Daar zijn we dan weer,na de meest waardeloze update ooit bedacht.
      Het gaat natuurlijk over het inloggen,van andere accounts(iets wat altijd kon)
      Gisteravond,had ook ik het idee om er nu mee te stoppen,omdat iemand anders mijn account had toegevoegd in haar lijst,
      en er niet meer uit kon halen.
      Waardeloos,iets wat je kan toevoegen,moet je ook kunnen verwijderen.
      Nu lijkt het er op dat je
      je account niet weer terugkrijgt,wie het eerst inlogt of toevoegd heeft het account....lekker dan,hadden ze van tevoren wel kunnen zeggen...
      Na enkele borrels en paar uur puzzelen,is het dus wel mogelijk om in te kunnen loggen,op zijn of haar account.
      Wel is dit natuurlijk niet zonder tegenslagen,ik heb een X aantal accounts waar een ander op kan,
      met dit foefje kan hij/zij op al je accounts die je toegevoegd hebt.
      Dus niet 5 waarvan je denkt,nou dat mag wel,NEE echt overal kan die persoon dan op.
      Voor de mensen met moelijke woorden en vragen,zal ik het uitleggen in jip en Janneke taal.

Wat er gebeurt is,je logt in via je client,kom je in ander scherm,waar je je email moet invoeren en je je account kan toevoegen.
      Wat de meesten gedaan hebben,net als ik heb men mail ingevoerd en van men hoofdaccount het wachtwoord hebt ingevoerd.
      Vanaf die plek kan je je account toevoegen,klik op spelen en je kan beginnen.
      Aan 1 kant best handig,je kan alles toevoegen en je bent geen boek met ww's meer nodig,
      nadeel is de persoon die denkt ik voeg gelijk die van een ander toe,die kan zelf niet meer op de mail toevoegen.
      Account dus kwijt lijkt het,want de ander heeft het toegevoegd,dat is het probleem dat je de accounts niet meer kunt verwijderen uit de lijst.
      Nu de vraag hoe kom je er weer op.
      Dat blauwe scherm waar je gewoon inlogt met je email,en je op je hoofd account gaat spelen,
      daar log je je email uit,en voer je de email van de andere persoon in+het wachtwoord en dan kan je op zijn/haar toegevoegde accounts komen.
      Het nadeel hiervan is,dat diegene dan wel op AL je accounts kan komen,en niet meer 5 of 10 accounts,waarvan je denkt dat het wel kan.
      Enige opslossing daarvoor is,samen een nieuwe mail bedenken en daar eventueel andere accounts op plaatsen,waarvan je samen dingen dan kan opzetten.
      Alleen het probleem is,dat meerdere mensen nu dus,acc's hebben toegevoegd in hun lijst en die er niet meer uit krijgen...
      Misschien dat dit nog komt,met een nieuwe update,overal zitten ziektes in natuurlijk.
      .
      Hoop dat mensen er nu uitkomen,en eventueel kan je vragen.

Mvg farro1
      waarom zou je accounts delen? Dan heb je er ook geen last van
      Vriendelijke groet, nokkerbeantsje
    • Het meest vreemde vind ik nog dat je nu zonder enige veiligheid een account kunt overnemen zonder dat dit door de bijbehorende mail bevestigd moet worden. Dit strookt totaal tegen het beleid van GF van de laatste jaren.
      Sildiego SURA LV 120

bet. mes P | bet. pantser P | angst P | draken wervel P | vingerslag P | bescherming P | boost M1

Sendiego SJAMAAN LV 100
    • silvester6 wrote:

Het meest vreemde vind ik nog dat je nu zonder enige veiligheid een account kunt overnemen zonder dat dit door de bijbehorende mail bevestigd moet worden. Dit strookt totaal tegen het beleid van GF van de laatste jaren.
      zo mis ik nu ook een aantal accounts die op een andere mail zijn toegevoegd X(