Waar erger jij je aan?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Waar erger jij je aan?

Ik erger me aan spelers die zeggen dat ze een main van level 80 hebben (terwijl dat niet is) en dan ermee gaan dreigen dat ze hem erbij gaan halen. Ook haat ik als ik 10 minuten 'Fout Bij Server Verbinding' heb.

Waar ergeren jullie je aan in het spel?
      Huidig Account: voor jou een vraag, voor mij een weet

Ex-BamBamMan
      Ex-ThunderFox
      Ex-TheKoning
      Ex-Quickattack
      Ex-Slowattack,
      Ex-Sketch,
      Ex-SketchUp,
      Ex-MascaraVolum,
      Ex-Dartblast,
      Ex-Xevox,
      Ex-Chonglee,
      Ex-PrexiZz,
    • ik erger me aan, idk hoe ik dit moet zeggen....ik zeg gwn

dat uhh, vaak zo arrogant zijn, ze komen pas achter dat je best chill bent,
      als je lvl 55+ bent en +9 stuff hebt, dan geven ze je aandacht

maar datte ja, maar boeit me niet.....
    • Ik erger me aan mensen die half Nederlands (naja, half?) en half iets-anders praten. Ze maken Nederlands hun eigen rare taaltje en dan heb ik echt geen idee waar over gepraat wordt.. Gelukkig zijn er niet enorm veel van.
    • ik heb echt mega zeke hekel aan mensen die er 1 of 1000 of 2 of 2000 enz achter een mooie bedachte naam zetten.
      dan is er bijvvoorbeeld iemand lv 80 met de naam BlackShadow iemand ziet dat en zet er 1000 achter dat is gewoon noobig :evil:
    • ahahhaa, waterpijp is lekker :$

ik erger me aan de gasten uit geel, als desok, Dreumes en troepie, die killen je steeds, terwijl je niets doet
      en denken dat ze dan de baas kunnen spelen over de spel....

pff, daarom is het gwn dom om ingame te komen, spelbederf! :S
    • de kous is lief, niks tegen desokkie :P
      dreumes ken ik niet echt persoonlijk, maar mertoo, t is je eigen schuld, moet je maar in het beste rijk (geel/chunjo) komen, zit je meteen leuk bij mij :D
    • ja zal wel leuk zijn bij jou zitten :D

maar blauw zitten ook meeste vrienden van me :P

alleen , ik erger me er gwn aan, ze kunnen nooit peace hebben, en noemen ons kinderachtig
      als je een volwassenen bent, gedraag je dan ook zo, het is niet dat je iemand vaker dan 10x gaat killen :S
    • ik erger me aan dat metin us deze update heeft geinstalleerd *knip*echt hoor, da kan gewoon niet

Je verwijst naar een niet GF spel en dat mag helaas niet hiervoor krijg je ook een warn.
      ~MaDDog
    • De enorm domme taalfouten.
      Vaak roepen ze koop item x.
      Dan vraag ik moet ik hem kopen of verkopen?
      Zegt hij zo ik zeg toch niet verkoop... Domme mensen komen hier.
      Echt serieus, mij dom noemen terwijl je grammatica niet klopt.
      Mijn interpunctie klopt niet maar da's niet half zo erg als alle andere dingen.
      Nog eentje.
      Vandaag bij ZO, komt zo iemand naar mij toe, zegt zo ''Haha jij kan maar 1 groepje ZO aan op die level''.
      Die level he?
      Ook een of andere noob krijger, ''ik smeek je het''.
      Volgensmij is het ik smeek het je.
      Ook aan irritante mensen die je maar killen, killen, killen steeds maar opnieuw.
      Ook aan metin kssrs.
    • HAAT AAN MENSEN DIE MET [la]*knip*[/la] SCHELDEN IK HEB ER EEN HYVE VAN OP HYVES

[la]Wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet....
      Je krijgt een warn voor slecht taalgebruik.
      LadyLouiza[/la]